Julshopping

Eftersom L tar sitt pick och packoch flyttar till stockholm snart så bestämde vi oss för att julshoppa lite igår, lite tjejmys på stan och marieberg.
Jo tjena, mys?
OHHH MYYY GOOOOOD vad L kan krångla (haha ta inte illa upp L, men det är sant ;) så vi ägnade två timmar i olika mobila bredband butiker bara för att L inte kunde bestäma sig vad hon skulle ha.. OCH SEN KÖPER HON INGET!
Snacka om att jag var trött när jag kom hem.
8 och en halv timme shopping, hur många kalorier bränner det egentligen?
Kan jag käka pizza konstant nu i en vecka?

Iaf, vart klar med nästan alla julklappar innan december ens börjat, så det var ju ett +
Bara lilla L som jag inte kunde köpa till, eftersom hon uppenbarligen var med under shoppingturen ;)

Har bara ett liiitet problem just nu..
Träffar en kille nu för tillfället, men vi är inte direkt tillsammans, kanske lite typ tillsammans bara.
Men frågan är altså, ska man köpa julklappar till han?
Eller är det för tidigt?
Hjälp plz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0