Välkommen till vår nya blogg!

Ja, så kanske jag skulle kunna säga, men saken är ju den att det ska egentligen vara "Välkommen till våran nya blogg!"
Yes folks, This is "Style by LE" så denna blogg drivs altså av L och så mig, E.
Vad är meningen med ännu en blogg här i sverige då?
Jo, min älskade L ska flytta ifrån mig till stockholm och leva storstadsliv, och vad passar bättre då än att driva en blogg tillsammans?
Hon om det stressiga, galna och glamouriga livet i stockholm, och jag om det tråkiga (fast rätt okej ändå) livet i Örebro!
Så mode grejen får jag nog lämna över helt till L eftersom det inte finns direkt mycket kläder att skryta om här.
Det örebro fjortisarna skryter om är när dom shoppat på Zara medans stockholms fjortisar skryter när dom köpt nått för en halv miljon hos gucci.
Gosh.
Och ja, vi kommer vara anonyma.
Inte för att vi är rädda att visa oss själva, inte för att vi vill locka folk.
Utan bara för att vi vill.
Det kommer förmodligen finnas bilder och sånt, men dom kommer vara så anonyma som möjligt.

Well, nu vet ni lite, håll utkik i bloggen som kommer bli större än kissies nån dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0